"The Streets" o annat som lättar på molnen...

Ja, vad ska man säga...
Ibland så fastnar man bara för nån artist o kan liksom inte släppa det.

Fick för mig att börja lyssna på The Streets igen nu när jag äntligen skaffat mig Spotify o kan streama ner det mesta inom musikvärlden...

O helt plötsligt är jag fast...

Texterna, rytmen och humorn i musiken gör att jag blir så jävla upplyft!
Skinner är så sjukt skicklig med rösten och hans geniala sammansättning av ord gör att man blir totalt indragen i låtarna.
Har ni inte lyssnat på det så måste ni ta chansen nu! Ligger en hel del på Youtube, men det bästa är väl Spotify antar jag...

Nåt annat som får mig på väldigt bra humör är hur gött det är på jobbet nu!
Störtsköna kollegor, bra tider, en jämn o stabil arbetsbörda och dessutom känslan att denna sommar faktiskt kan bli en av de bättre somrarna på länge...
Det låter kanske lite för euforiskt (och nej, jag har inte druckit...) men så känns det och jag tror att det märks på hur jag är och hur jag hanterar andra människor.
Det finns så många att tacka för detta, men eftersom detta INTE är Oscarsgalan så tänker jag låta bli...

Nej, nu kanske det är dags att avsluta den här kvällen med ett djupt andetag, en snabb koll på Facebook och sen trycka ner huvudet på kudden... Ska upp tidigt imorrn o dammsuga... Börjar närma mig en ren lägenhet snart...

"Tune reminds me of my first e
polite, unique, still sixteen and feeling horny"


Vad ska man säga... genialiskt...

Good night, I guess...

Kommentarer
Postat av: Michelle

När jag hörde Don't Mug Yourself för första gången 2004 så fastande jag, sen dess Har Mike Skinner följt med mig längs min resa genom musiken, och han är hos mig för att stanna. Världens bästa britt!

2009-06-02 @ 00:42:24
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0